مايكروسافت در پي گسترش حضور خود در بازار تبليغات موبايلي اقدام به خريد شركت Screen Tonic كرد. اين اقدام مايكروسافت از آن جهت قابل توجه است كه تبليغات موبايلي در حال حاضر محبوبيت خاصي در بين مردم پيدا كرده و روشي ابتكاري براي عرضه سريع محصولات و سرويس‌ها محسوب مي‌شود.

شركت اسكرين تونيك (Screen Tonic) يك شركت اروپايي است و راهكارهاي تبليغاتي براي پلات‌فورم‌هاي موبايل ارائه مي‌دهد. اين شركت در سال 2003، با سرمايه‌گذاري سه شركت موبايلي تاسيس شد و توانست طي سه سال به درآمدي معادل 5/4 ميليون يورو دست يابد. در ابتداي سال 2007، اسكرين تونيك به ركورد توليد يك ميليارد صفحه براي راهكارهاي تبليغاتي رسيد كه همگي جهت استفاده در تلفن‌هاي همراه اروپايي فروخته شد. اين فروش بي‌سابقه سبب برقراري ارتباط اين شركت با اپراتورهاي مطرح در بلژيك، فرانسه و انگليس شد.

 



تاريخ : | | نویسنده : mshhamedan |
رپورتاژ
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
جدیدترین تجهیزات تالار
دوربین مداربسته
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
طرز تهیه روغن خراطین
معرفی دینگ و ذکر تفاوت‌ها
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
تحلیل آماری
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
نمایندگی برندها در ایران
روش انتخاب اسباب بازی مناسب کودکان
سامانه جامع مشاغل شهرری

لینک های مفید
آموزش مجازی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.